DPS DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

6 PAŹDZIERNIKA 2018 r.

DPS DLA DZIECI      CZERWIEC 2018      MORZE 2018

RELACJA Z NASZYCH WAKACJI- JAROSŁAWIEC, OŚRODEK BARKA

8 CZERWCA do 23 CZERWCA 2018r.

WYPOCZYNEK NAD MORZEM JAROSŁAWIEC OŚRODEK BARKA

Radosny czas wspólnego odpoczynku grupy 28 wychowanków wraz z opiekunami w Jarosławcu w Ośrodku Barka. Każdy dzień zaczynaliśmy wspólną Eucharystią dzięki, której Pan Jezus każdego z nas umacniał, później czas na śniadanie i przygotowane rożne zajęcia i atrakcje przez organizatora wyjazdu i opiekunów. Był czas na wspólne malowanie pięknych flag na nasze okna, malowanie i kolorowanie obrazków o tematyce morskiej, dekorowanie naszego podwórka gdzie mieliśmy domki, tworzenie dekoracji na bal, tworzenie strefy kibica, wspólne kibicowanie, warsztat mydlany, warsztat plastyczno techniczny zabawa ciastoliną i plasteliną, zabawy przy muzyce i z chusta animacyjna.

Uczestniczyliśmy w balu ,,Każdy przebrać się może” przy muzyce, która dla nas wybierał Pan Piotr. Odwiedziliśmy Muzeum bursztynu, byliśmy w papugarni gdzie mogliśmy karmić i dotykać papugi, w motylarni gdzie oglądaliśmy przepiękne gatunki różnych motyli. Również nie zabrakło wycieczki całodniowej do Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie później do ZOO Chalotta, Kraina bajek i Fokarium na koniec wycieczki smaczne lody dla ochłody.

Mieliśmy możliwość obejrzenia przepięknego występu tanecznego dzieci z Białorusi, które w tym czasie tez wypoczywały w Ośrodku Barka.

Wiele czasu spędziliśmy na spacerach po Jarosławcu, na plaży bo pogoda była super, czas na gofry, lody, pizzę i wiele dodatkowych miłych atrakcji takich ja zwiedzanie przystani rybackiej, wysyłanie pozdrowień dla darczyńców i mnie tylko, karmienie mew, a najważniejsze to ze zawsze byliśmy obok siebie i dla siebie.

Pobyt w Jarosławcu w Ośrodku Barka, który znajduje się w lesie, sprawił ze odpoczęliśmy nabraliśmy nowych sił do działania i odkrywania piękna stworzenia jakie daje nam Bóg każdego dnia.

W imiennie wszystkich uczestników wypoczynku kolonijnego, Serdecznie Dziękujemy Panu Stefanowi za rodzinną atmosferę w ośrodku, którą mogliśmy odczuwać każdego dnia. Pozdrawiamy ze Ścinawki Dolnej.

Ja w imieniu własnym dziękuję wyjątkowej kadrze, która w tym roku sprawowała opiekę nad wychowankami. Wasze serce i oddanie, każdego dnia, jest nadzieją na piękne jutro. Za to co robicie Kochan, niech Bóg Wam błogosławi, a ja Wam serdecznie dziękuję.

ZAPRASZAM DO GALERII

NASZA FOTORELACJA Z WYJAZDU NAD MORZE DO JAROSŁAWCA DO OŚRODKA BARKA - KLIKNIJ

facebook like

INFORMACJA Stronę można przeglądać dla własnej rozrywki i informacji. Wszystkie zamieszczone materiały są chronione prawami autorskimi. Żaden z zamieszczonych materiałów, fotografii, grafik, projektów, tekstów, broszur, szaty graficznej. Żadna z tych część nie może być: kopiowana, modyfikowana, dystrybuowana, publikowana, ładowana, wyświetlana, utrwalana ani wykorzystywana w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących, bez uprzedniego pisemnego zezwolenia administratora strony, za zgodą osoby odpowiedzialnej za DPS dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. Dziękuję